Nie zobaczysz jej, ani nie usłyszysz,
lecz idąc nigdy jej nie wyczerpiesz
- Lao Tse

3.9.09

Wiersze Zosi


"czekam na mamę"

już światło na górze zgaszone
zasnął mój młodszy brat
ja nie śpię
i czekam sama
aż wróci Mama

za ścianą kroki
może to Ona
- nie - to ktoś inny - Neon
za oknem świeci
a ja bez Mamy
zasnąć nie mogę

sąsiad coś pisze
- słyszę - w domu ciszę
i znowu kroki
to drzwi otwiera - Ona -
biegnę w pidżamie
"Dobranoc" powiedzieć
Mojej Mamie


* * *

Mama Mama Mama
Będę z Nią tańczyć do rana

Miłość rośnie wokół nas
Sielskie dni idą w dal
Nie ma rady - już po nich
Czas
Na łzy

Jak to cudownie brzmi



* * *

Śpij mały kotku już
Dzikie ślepka zmruż
Niech ci się przyśni ktoś
Może koci Król

Bladolice Topielice
Suną chyłkiem na Łysicę -
Ruszyła Maszyna
Nikt jej nie zatrzyma

Kto wejdzie pod Koła
Ten uciec nie zdoła



napisała Zosia Fuglewicz

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Zosia! jakie super wiersze! gratuluje!
pozdrawiam!
regi

Anonimowy pisze...

Brawo, Zosia!!!
Pisz więcej (koniecznie!!!), ale nie zapominaj o śpiewaniu :))
Pozdrawiam!
Małgorzata

Anonimowy pisze...

dzięki zgubiłam ten wiersz

Kinga pisze...

Zosiu!!! ;*** Cudowne<3

Tęsknie..:cc To ja Kinga..:p Kiniorek..;p

II Spotkania Teatralne Innowica 2009

Krótka historia - Innowica 2008